onsdag 20 augusti 2008

Varför är jag trött?

Förstår inte varför jag är så trött. Antar att det är omställning och att jag går och tänker på så jäkla mycket hela tiden. Men nu banne mig ska jag vara positiv och se möjligheter. Istället för att gå och grubbla över hur dåliga saker kan bli ska jag istället tänka på hur pass bra allting kan bli och vara.

Idag har jag haft en sån allmänt konstig dag då jag knappt har uträttat någonting. Känns rätt skönt ändå medan samtidigt tristessen börjar smyga sig på. Efter mor och fars supergoda pastasallad och min dagliga kvällspromenad ska jag banne mig ha lite hemmagjort spa och förhoppningsvis sova som en gud...hur nu det går till O_o?

Och imorgon ska jag fortsätta provjobba på mormors, ska ge allt och lära mig så mycket jag bara kan!

Inga kommentarer: