söndag 31 augusti 2008

Blogga av sig lite

Att blogga är verkligen terapi för mig. Det ger mig en chans att samla mina tankar och slippa gå och fundera över energikrävande saker.

Idag har varit en bra dag. Det gick jättebra med Blanche och jag ser så mycket fram emot imorgon. Ska åka direkt till Mia efter jobbet och sedan blir det direkt ut till stallet. Känns skönt att ha en häst att ta hand om igen. Verkligen saknat det!

Igår kväll så blev det ju jävligt random. Hade planerat en lugn och skön hemmakväll. Käka lite sushi, ut och gå, se på mars attacks. Men mitt i Mars attacks ringer Jacob och säger att jag får palla mig ner till wml då han inte vill gå dit själv.

För att göra en lång historia kort jag kommer ner dit och det visar sig att det är kvanti då alla inom klubbverksamheten måste jobba eller så får dom gå hem. Happ. Jag jobbar. Och sen för att summera det var det rätt lyckat även fast att flexa i högklackat inte är någon höjdare...

Inga kommentarer: