fredag 1 augusti 2008

das LAN

Mini-lan igår ändå najs, fast än jag var tvungen att vara sämst på alla spel :P Men jaja nån måste ju vara det, och vet ni vad - Im just that one person ;)
Härligt gäng var det med och det blev allmänt trevligt häng kvällen sluta med att jag somna i min "säng" som jag hade gjort av två fåtöljer vid fem tiden, vakna inte äns när det andra gick hem, bara wtf?

Så nu är jag apseg ska ut och shoppa med caroline my darling på Nova Lund och kanske förska hitta nåt till ikväll. Vid åtta snåret förfest på nationen at Joel och söderkakans lägenhet sen blir det clubbin at the bubblegun som jag är på das Mejeriet.

Har fortfarande inte uppdaterat om resten av lovet, men det kommer någon gång.
Har även klippt håret, det är nästan kort nu och gillar det jättemycket, busigt men samtidigt lite vuxnare får lägga ut lite bilder sen från ikväll eller nåt så folk får se :P Hehe, inte en jätte stor förändring dock :p

Inga kommentarer: