torsdag 21 augusti 2008

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHhhhhhhhh!

I dag har faktiskt varit en utmärkt dag. Jobbet kändes sjukt mycket bättre idag. Trivdes faktiskt väldigt bra och har läget mer under kontroll. Kommit fram till att jag är en person som gillar när jag känner att jag har kontroll. Det är väl både bra och dåligt. Om man tar som exemplet hästridning (känner mig tvungen att skriva häst...vet vilka snuskhumrar ni är allt!) så älskar jag när det går fort. Ex den gången då jag fick sken/galoppera en häst för att få igång den. Askul! För det var jag som styrde på att det skulle gå helt galet till. Dock när en häst börjar skena utav sig själv och det är inte man själv som har gett kommandot så är det sjukt svårt att hålla huvudet kallt.

Okej jag flummar ut alldeles för mycket!

Ska jobba imorgon med. 8.30-?? tror det var 14.00. Sen på kvällen ska man på tackfest på wermlands med charter tema. Va tusan ska man ha på sig? Blir en tidig kväll utan BOOZE eller kanske ett glas vin för ska jobba på lördag med från kl. 9.
Inte säkert om jag får jobbet men eftersom jag banne mig tänker har lön för det jag provjobbar har jag inget emot lite extra cash i kassan.

Ha det bra era flarn!

Inga kommentarer: