torsdag 7 augusti 2008

Imorgon en ny dag

I dag har jag verkligen inte gjort något, slöat framför tvn typ. Och sett dead silence på datorn... hatar dockor och clowner, yikes they are some scary shit!

Blev iallafall väckt av taxiförlaget som jag ansökte jobb till att bli telefonist hos och ska på intervju imorgon.. 9.45 :P Men ja, får se hur det går vet inte riktigt om det är jobbet jag vill ha. Sen ska jag till biblioteket och få studieråd som troligtvis kommer att hitta en lösning till lilla mig ^^

Sen så ska jag iväg med tåg till Limmared ohlalla :p hehe och sen drar mia und jag und andra till smålandstenar där det sen ska festas m.m!

Så idag måste jag hinna städa och packa den stora väskan, order från Mia.. många valmöjligheter, vilket iofs är bra men jobbigt att ha med på tåget. Får även reda på imorgon om jag får orderjobbet eller inte!

Börjar bli osäker på om jag ska ta säsongsjobb.. argh vet inte riktigt jobbigt!!!
Kanske bara ska åka och åka skidor en vecka eller nåt och fortsätta jobba och plugga här i Lund.

Allt har sin tid och plats antar jag.

Inga kommentarer: