torsdag 7 augusti 2008

Har jag äntligen ett mål?

För än gång skull i mitt liv känns det som jag har konkreta mål att sträva mot. Jag börjar se det där lite magiska ljuset som lyser igenom allt och visar att det är häråt du ska sträva. Och även om inte alla mål är helt konkreta så är många det. Det är stora framsteg om man tänker på mig som börjar inse 3h innan läggdags (tihi, gulligt ord) att jag borde plugga till provet imorgon för att inte bli underkänd. Men om jag kan behålla den här motivationen och fortsätta sträva tror jag att jag kan komma långt : )

Annars har man varit på arbetsintervju idag, tror det gick bra. Vet inte om man ska tacka ja eller inte om man får det, jaja det får väl jag se antar jag : )(som orderplockare var det då)

Har annars bakat en god kaka idag... och ätit pulvermos vars utgångsdatum var 010705... O_o det var inte gott kasta det efter två tuggor.. titta sen på kartongen... alltså hur man än vänder det blir det ju inte bra >_<

Såg även "The cave" se den... eller ja kanske inte.. Helt ok för första gångs regissör och låg budget.. som film.. itne sådär värst ok!

Hallontroll!

Inga kommentarer: