tisdag 5 augusti 2008

Make up - searious shit :P

I dag åt först hela syskonskaran på subway, damn om jag var tvungen att välja ett ställe att äta från i resten av mitt liv skulle det nog vara där.
Ssedan var the off till the make up store, blev assnyggt sminkat och förbannade storleken på min plånbok. Måste ringa Caliptus.. bajs. I need cash.
Har sökt fler jobb, kommer inte riktigt ihåg vilka längre.. jaja hoppas jag hittar något snart. Ska även kolla upp det med säsongsarbetet. Verkar som jag och sofia inte drar norge just nu iaf.. både eller iaf jag känner mig sjukt stressad av det hela. Fick svar från Toni dock, verkar ok om vi crashar hos honom ett tag.. eller jag förstod nog inte riktigt vad han menade.

I dag har jag även hängt med min sweetie pie, Caroline. Vi såg en skräckfilm den fucka jag ur på mitt i tyckte den var läskig och jag som är skräckfilmsjunkie borde inte det. Herregud jag om någon är van. Jag var helt, låt oss sänka volymen och höja ljudet. Sen såg vi lite av Jerry springer - too hot for television. Jävla hill billys, jaja hatar dom lika mycket som jag älskar dom. Och så avrunda vi det hela med lite Jon Tucker must die, en najs tjejkomedi. Nu sitter vi båda framför varsin dator för vi är sådana nörds.


Om jag ska sammanfatta helgen, fredagen nice även om jag spendera för mycket cash och tappa min grogg för 90 spänn... allt det här kanske förklarar min pengakris.
Och ja lördagen... seriöst.. värre fest får man leta efter, sorry ladies men man får stå ut med kritik som festfixare..inte för att jag tror att någon av dom som fixa festen kommer läsa detta men anyways.. Tjejerna och jag drog hem till mig åt massa chips och sjöng singstar, det var ändå trevligt trots omständigheterna (besvikelsen efter spendera 5-10min vid kullen i tron om en fest med ja åtminstone 20pers+..åtminstone).
Sofia sov över jag gjorde najsiga pannkakor sen titta vi spirit. Hon drog hem jag spendera dagen med att ha huvudvärk >_<

Jjaja massa stuff att göra imorgon, känns lite synd att jag inte tog bild för hur jag såg ut efter makeupen det var riktigt snyggt!
Och ledsen för att inlägget blev så långt utan att innehålla någon form av vad jag har gjort innan i sommar! :P

Inga kommentarer: