lördag 16 augusti 2008

Köp mig med kebab!

Igår kväll jag och Caroline. :) Jag luve my darling men ingen av oss var på direkt festhumör, båda nyktra.. och bubblegun sög. Hårt! Så efter lämnat vid typ halv två stod vi kvar ute och snacka var vid kvällens 2-3 (?) person fråga om vi var syskon. Haha. Precis som back in the days. Då hade vi tom folk som fråga om vi var tvillingar. Bara wtf?

Men men var på väg hemåt och kommit typ till högevallsbadet då vesper och co ringde. Fick gott cykla tillbaka. Hade trevligt och så men var för nykter svepte 2 öl på ett ungefär och var helt plötsligt inte lika stadig på foten. Vi snackade och hade trevligt tills dom stängde. Träffa wmlfolket igen utanför och försökte på något vänster få ihop en efterfest. Blev mest köpa mat på stan fast jag ville inte ha något för ajg var så jävla pissig. Sprang desperat runt och letade efter någonstanns att kissa vid hamburgerstället, över allt var ju massa folk. (vesper å co vakta min cykel) kom upp på en fucking gata och tänkte YES! ÄNTLIGEN FÅR JAG KISSA! tror ni inte två snubbar i en vit sportbil kör fram då "EY, tjejen ska du med?" jag (desperat nära till gråten för jag var sjukt pissinödig och desperat samtidigt som fly förbannad för att dom inte lämna mig i fred) drog till med värsta diviga/pentiga tonläget: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH, nääääääääää. Fan va off jag måste verka. Sprang ner till buskarna vid botulfplatsen och fick äntligen uträtta mina behov. Seriöst 40s till och jag hade pissat på mig.

Btw, vem raggar folk med repliken "Ey, tjejen ska du med?" Vem fan blir sugen på att åka med någon som säger det? Liksom VA?


Iaf vi skiljdes åt allesammans på nåt jävla vänster blev ingen efterfest och jag var sjukt hungrig. Gick till lundafalafel och beställde mat. Dom hade stängt meddela dom mig och jag var nära på att börja gråta igen. HAHA. Stod någon äcklig turktjockis med rödsrängda ögon och bara "hon ska ha sin mat, sätt fart." Och dom lydde. Efter det försökte han stöta på mig... Jag har nog aldrig varit så obekväm. Fick 15kr rabatt slet åt mig kebaben tacka och cykla därifrån. Sov i Mias lägenhet. Sjukt skönt att slippa cykla till gbo.........Jag hatar gbo.

Inga kommentarer: