söndag 4 april 2010

Vad jag vill just nu...

Leka pirat, gå på festival, skriksjunga (inte bra när man är förkyld), galoppera över ett öppet fält en varm sommarkväll, inte nysa så jag får ont i öronen, köpa en hamster, sitta och snacka vid en lägereld en mild sommarnatt, jag vill ha sommar, massa blommor och växter i mitt rum, skaffa världens bästa tatuering (någon som har ett bra förslag?... sådär världsbäst?), klippa och färga mitt hår, dra ut mina förbannade visdomständer, hångla med ett riktigt snyggo, dansa hela natten, dricka massa goda drinkar, sova i en super stor säng, åka på roadtrip i USA, LANa!, gå på ännu mera festival, titta på massa film och vräka i mig chips (nej, äter inte chips mer), ligga på en varm strand (lagom varm, tål inte supervärme), busa i havet och kanske leka sjöjungfru eller delfin, skriva en bok, spela in lite covers på låtar (inte heller bra när man är förkyld), få massage, skriva en dikt som inte är töntig utan riktigt bra (fat chance that will happen...), ha tillgång till sjukt många kostymer och klä ut mig, fika på ett mysigt café, en hund att gå på långpromenader med, en man som förstår mig hade också funkat.

Vad vill ni just nu?


It actually is, isn't it?

Inga kommentarer: