lördag 3 april 2010

Men jag lär mig aldrig av mina misstag, vilket ämne det är jag har en brist av.

Är så fruktansvärd förkyld och ganska bakfull. Måste till affären och handla och fixa storkok med mat för veckan men jag orkar inget av det. Faktum är jag orkar ingenting just nu. Bara tycka synd om mig själv. Vill ligga i min varma säng och läsa damtidningar, vilket jag nog tänker göra ett tag. Sen ska jag ta tag i mig själv och följa Barney's råd och bli awesome. Alltid awesome.

Kan visa mina shoppingfynd från i torsdags. Så fick jag även supersöta presenter av min brukare, älskar mitt jobb. Det är fan bäst!

En grå bolero, ett superskönt linne och två par leggings som sitter tajt och snyggt utan att spänna över magen, min bak är jäkligt het i dom ;)

Söta va? Älskar rosor :)

Hej, jag är inte så bitter som jag trodde jag var skönt, skönt!

Inga kommentarer: