måndag 19 april 2010

Min livmodertapp gör ont. Haha, ja någonstans ska man ha ont.


Dagens låt:

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för din kommentar och logiskt sett, så vet jag ju att det ska vara och oftast är som du säger. :)

Jag vet också att alla inte har det skinande rent hemma och det är lite det som är själva grejen...
"Ni" behöver inte visa det för någon om "ni" inte vill och "ni" kan vara sjuka och få vara ifred, medans jag inte har den valmöjligheten och det är nog lite grann den som jag saknar ibland...
Möjligheten att få välja... :)

Men missförstå mej rätt...
Jag skulle inte vilja att min son fick vara utan assistenter för allt i världen, eftersom dom ger honom så enormt mycket och myntets framsida är ju att pga av min son, så får jag träffa härliga, förstående och underbara människor som älskar min kille för den han är och inte dömer honom för det han har och DET är sannerligen värt "lite skit i hörnen"... ;)

Jeppe sa...

SV: Tack ska du ha:D Ja jag hoppas det kommer gå bra^^