tisdag 27 april 2010

Efterfest vélo vélo o bakisdag

Efterfest:





Blev galen efterfest fram till typ 8.30. Då gick jag och la mig och sov på sofforna som var kvar från uteserveringen, sov där kanske en 30min sen kom folk (johan, drews o nina) och väckte mig så vi la oss och sov ner i jazzen och sov kanske fram till 11.35. Då PQes röst väcker mig och jag går upp och börjar röja... Ouch vilken galen misär det var.

Söndagen spenderades mest med inventering och härliga wermläningar på sopskjulstaket. Blev lite solbränd tom. Käka glass och fuckade upp in i spriten vilket ledde till att jag och jens satt sen på expen och drack drinkar gjorda av - triple sec, cacao white och fruktsoda eller mjölk, mycket is såklart. Cyklade hem full och glad (och JÄTTETRÖTT) vid 24.00. Alldeles för mycket wermlands tid denna helgen men det blir som en stor familj <3 <3

Bakisbilder, visst ser det härligt ut? Åh, mera wermlandstak!

1 kommentar:

Lisa sa...

sv: åh, tråkigt :( men länge dom levde gerbilerna alltså! men aldrig kul när dom blir sjuka...