tisdag 20 april 2010

Inlägg 300.

Wow, inlägg 300 i denna bloggen. Bräcker dom andra gemensamt. Scrollar tillbaka till dom första inläggen i bloggen och inser att ingenting har ändrats men samtidigt så mycket. För 300 inlägg sen var jag förvirrad, dock kanske av andra anledningar, jag var mitt uppe i någon hästhistoria och jag var lite småsjuk. Annat som jag syssla med då var att jag skulle till Prag (var pepp) och skulle ta studenten. Åh, studenten, detta underbara klimax men som samtidigt bekräfta att man var så otroligt naiv, att på nåt sätt skulle livet bara automatiskt rulla igång och allt vara helt underbart efter man tagit studenten. Kanske stämmer iofs men inte i någon vidare utsträckning. Livet börjar när man bestämmer sig att det ska göra det, det krävs att man tar initiativ och tar vara på glädjen och allt som är ja "awesome".

Jag har tusan inte fortfarande funnit mig själv eller kommit överens med mig själv rättare sagt. Bryr mig fortfarande för mycket om vad andra tycker - på ett visst plan och samtidigt är det nog mest jag själv som är för hård mot mig. Men jag kämpar på som alltid. Och lovar att vara mig själv mer trogen och ärligare.

Undrar vad dom nästa 300 inläggen kommer handla om, kanske det samma, kanske om något helt annat. Tid, vi får vänta och se.




I love you guys /// Cartman.

Inga kommentarer: