torsdag 11 februari 2010

Helguppdatering.. på en torsdag?!

Mitt liv just nu är packat. Smockfullt, om du pratar Kalle Anka c:o. Urk!
Så helgen!
Fredag... slackade jag? Nej, vänta, var med Emilia och jobba på hemligheter, hemligheter med potential till awesome!
Lördags, sångboksgenomsjungning, en liten men dock så trevlig tillställning, även om jag var förkyld och försökte sjunga högst av alla vilket resulterade till mitt status på söndagen.
Söndag var jag och tog b-certifikat, askalas förkyld. Det var helt ok, lite flummiga övningar om ledarskap, som dock gav väldigt mycket. Misslyckades på provet med ett poäng och var och skrev om det idag, tippar på att jag nog har 37/40 den här gången, vilket är godkänt med råge... inte för att det var svårt. Lite roligt att jag körde på det första gången. jaja.
Måndag, hemma förkyld, fick sjukskriva mig, bullkastrull.
Tisdag, alive and kicking, allmänt WMLs häng och tittade på finaste rummet. Hoppas jag får det. Verkligen. Då blir jag gladare än glad.
Onsdag. Jobba, jobba. Jobba lite på WMLs igen, trilla nästan med en spark. Drack öl med Kajsa, blev full, planera hemligheter, sov på kajsas soffa.
Torsdag (idag) jobbelijobba. Var faktiskt rätt tungt idag. Skrev b-cert (läs tidigare) gick och komplettera min anmäla på karnevalsexpen. Fick en allergiskreaktion, hela kroppen klia. Det var jobbigt. HAHA.


Konstigaste blogginlägget hittills? Ja möjligt.
Nu lite bild från sångboksgenomsjungningen:

PASSFOTOT!


Klappa händerna när du är riktigt glad!

1 kommentar:

Himlaväktaren sa...

Varför är du på samma bild som stora bergenfelt? nu kolliderar mitt magic liv med mitt familjeliv som kolliderar med mitt studentliv :P

helsningar storebror johan