söndag 14 februari 2010

HÄLJE!

Har haft en tuff vecka, men helgen har varit riktigt nice :) Me like!
I fredags var det först käka på Viggos med Becka, Björn, Ola och Prillan. Allmänt trevligt även om jag var helt utspårad större delen av tiden. Ingen ville hänka på Blekingska så vi gick först till Björn och drack te. Sen fick jag festdamp och drog till Blekingska själv. Där det hade varit Novischfest och det var helt fullt.
Hade riktigt kul! Dans och öl :)
Fick sova hos snälle Måns. Det är pra, pra med vänner som ställer upp när man bor på gunnesbo.
Lördagen, bakis, caféet och sedan hem och ladda om inför tackfesten. Tackfesten var den lugnaste sittningen jag har varit på, någonsin. Men det var trevligt. Förrutom att min urringning var en av snackisarna för kvällen... Tack för den Kajsa! (kajsa som dessutom blev väldigt kalas under kvällen...) Drack alldeles för mycket men blev inte berusad direkt, det hela var konstigt. Försökte dra ihop en efterfest hos Kaj, gick sådär så den flyttades till Petrus lya. Var väldigt liten efterfest, jag, Moa, Charlotte, Stoffe, Petrus, Stålhane och Calle kom en kort stund?
Tog taxi och det blev som det blev...

Nej är konstigt inspirerad just nu och ska försöka använda denna energi till att skapa ordning i kaoset. Även om det blir svårt då jag och min kropp inte är bästa vänner just nu...

Inga kommentarer: