söndag 21 februari 2010

Gårdagen - Let's ride!

Skulle varit KA igår, men det tog Jens. Åsa glad :D
Busade runt en massa i källaren jag och jens på varsin spark, stråhattar på huvudet och nynnades på Ecstasy of gold. Vackert.

Var lite sur eftersom jag missa en av det bättre tackfesterna på länge :( Men men, nästa får fan vara lika bra. Annars blir Åsa en bitter människa och ingen tycker om bitter Åsa.

Sen senare poppa Carro in och ägde garderoben och jag var allmän flummig super flexare ;)
Efteråt gjorde vi värsta powerstädet sen drack jag massor. Inte så smart dock jäkligt kul. Blev efterfest på ettans korridor "PIKACHUUUU!" ^_^ och whitetrash keps. Mycket trevligt folk. Även om vissa var för fulla för att stå och var allmänt CP ("ja sverker jag tittar på dig O_O!"). Sen dela jag och carro en taxi hem till henne vid 6 tiden. Sov alldeles för länge.
Tror det kommer bilder senare så man kan visa lite.

Idag har jag hämtat nyckel till lägenheten och flyttlådor hos carro :)
Ska packa nu, önska mig lycka till!

Inga kommentarer: