onsdag 23 december 2009

Tänka vad mycket man ska hinna med när man är ledig.

Hade riktigt trevligt igår. Blev mest sitta och snacka och dricka glögg mer än att faktiskt se på film.
Sen försov man sig fick springa på bussen hem, ut i stallet och skutta runt på Flipi lite. Eller ja Emelie fick göra det för att vara exakt.
Hem och duscha och käka lunch, iväg till nya jobbet och lära sig att ge insulin och ta blodsockret. Sedan hämta upp en cykel och hem igen.

Nu har jag kvar att slå in lite paket, julpynta, träffa Carro ;) och senare drar vi på bio i Malmö. Ska se Avatar i 3D, lär må illa. Men iaf blir nog jättetrevligt.

Fick förresten MVG på båda mina kurser. Jag får lite dåligt samvete då jag känner att jag inte förtjänar det. Seriöst la ner väldigt mycket mindre tid än vad som var tänkt. Men jaja, det gick ju bra så...


Fick julkort från Flipis ägare är det inte jättesött Ö_Ö?

Inga kommentarer: