tisdag 15 december 2009

Samtal

Gick bra att prata med läraren idag om mina studier. Berätta att jag tänkte ta en paus eller hoppa av nästa termin och hon var helt förstående. Helt underbar lärare. Ska försöka skriva upp i de två kurserna jag har kvar på måndag. Får se hur det blir. Blir nog rätt stressigt...
Sen arbetsintervjun, var nog den mest seriösa jag har varit på! Fick sitta och göra värsta testet och allt. Men den gick också bra. Ska snacka med brukaren och träffa henne så får hon se vilken hon gillar mest. Arbetsgivaren verkade gilla mig iaf :) I värsta fall har jag ju den andra tjänsten om detta inte går vägen. Men jag hoppas på denna!
Resten av dagen hittills har jag slöat. Låg och sov två timmar, helt slut från gårdagen och har nog fortfarande massa sömn att ta igen sedan spexet. Nej nu ska jag ringa min eventuellt nya brukare och plugga.
Ha det bra i snö/regnslasket!


Aww, whitetrash <3

Inga kommentarer: