lördag 12 december 2009

Konsten att delta i ett spex är ett spex är ett spex.

Jag tror detta har varit av mitt livs roligaste upplevelser. Fy tusan va kul det har varit! Fast inte alltid..
Det var inte kul under "helvetesmåndagen" när man sovit 3h för att man var überpepp kvällen innan att jobba 22,5h. Jag var seriöst där i 22,5h och när man gick och la sig på kvällen..morgonen, kunde man knappt sova för allt hade gått bajs under dagen och trodde att det skulle skita sig på tisdagen + en rejäl dos nervositet...

MEN! Det gick så jäkla bra! Fan va vi kicka ass! Premiärpubliken var pepp och det smitta av sig. Och vi alla var så jäkla duktiga.
Hade premiärfest som var jätterolig, fast jag söp bort min mobil. Och resten av föreställningarna gick prima prima. Blev filmad av "Steve" så det kommer att sändas där nästa vecka. Får spela in och sedan ska vi få det på dvd med. Kommer vara läskigt att se sig själv..........
Gravölen var också askalaskul :D Även om några grannar lacka ur och allt var det var.

Nej kommer nog citera och tjata om spex i ett bra tag framöver. Skadad på livstid...




Inga kommentarer: