söndag 6 december 2009

I brist på en dagbok

Orkar inte börja skriva dagbok och behöver skriva av mig så jag skriver här. Typ bara jag som läser ändå :D

Just nu längtar jag till Umeå. Att flytta. Kommer sakna alla mina vänner sjukligt mycket men livet måste rulla på. Fast samtidigt...Umeå! Kommer vara kallt 8 månader om året. Jag är köldallergiker. Jag kommer dö. Skolan och nya folket kanske är helt offfffffffff. Nej, vi får se hur det blir. I värsta fall är det väl bara en u-sväng upp genom landet.

Vad jag längtar ännu mer till är spexet. Även om jag inte kommer göra bra ifrån mig ;) Min röst är, ja min röst och inte på topp. Vågar inte ens prova ta en ton just nu... Men! Vi får se hur det går.
Längtar iaf apa, för ajg har så pepp-energi nu att jag inte kan sova. Helt magiskt. Har druckit varm mjölk men känner mig inte mycket dåsigare för det. Ska upp om 6h, jippie.



Så JÄVLA BRA VI ÄR!

1 kommentar:

Emma sa...

Hej kusinen!
Kul med flytt, vad, när, hur, varför?
kram på dig!
/Emma