tisdag 27 oktober 2009

Underbar dag!

Var ute i stallet med Jenny idag. Åkte först till Hofterup och red Flipi. Han blev stjärna bland lågstadieklasserna som hade utflykt vid terrängbanan.
Sen åkte vi till Trä och red fuxtanterna Tindra och Dryad :D Så jäkla fin höstdag när vi skrittade runt. Var helt euforisk efteråt.
Sen var det spexträning! Fy fan vad Fredrik gjorde sin sång som Ernest bra! Ni kommer älska det väl vid föreställningen. Förövrigt gjorde jag inte så mycket då vi repa akt 1 där jag icke är med.

Hade tjejkväll igår med. Jag, Jenny, Becka och Prillan. Då vi satt och leta kändisar till varandra. Jag svär jag kan ge min vänster fot för att få se Prillan och Aschberg på dejt! Skratta så jag var tvungen att lägga mig på golvet.
Vi såg "The hangover" som kan skarpt rekommenderas.
Sen när dom hade dragit hem titta jag på "Paranormal Activity" Inte så smart att se mitt i natten själv. Den var rätt så läskig....

Trailern!

Inga kommentarer: