onsdag 21 oktober 2009

helt slut

Sen gårdagen, mierda! Så trött jag var. Däcka framför tvn vid tio. Och gick som en zombie fram tills dess. Var först och skrev prov 3h gick ganska bra speciellt med tanke på hur dåligt jag hade sovit. Sen var det hem och fixa med diverse grejer, duscha, städa lite. Sen var det ut till stallet med Jennypenny. Awww mys. Kom hem och kom på att jag hade glömt nåt rätt speciellt... så ja, iväg igen. Var hemma fem i åtta. Ser att jag har sms från kusinen som undrar vad jag var.... Inser då att jag helt glömt bort spexet och klubbverksmötet! DOH! Det är bara jag som kan vara såhär tankspridd...

Ska idag på tackfest, yay, med tema jorden runt. Har nog bestämt mig vad jag ska vara. Lägger upp bilder sen förhoppningsvis. Hade tänkt att kanske gå förbi kusinen innan och träna lite spex. Det är svåra grejer det där kan jag lova!


Nej nu ska jag skriva klart APU-uppgifter och tramsa!




Borde kanske köra på German-beer-lady igen....NÄH! :P

Inga kommentarer: