söndag 25 oktober 2009

Berätta om helgen som varit...

Antar att jag ska börja med fredagen då.. för ja helgen börjar ju faktiskt med fredag...
Det var KAOS. punkt. Förfesten var trevlig även om det flesta pojkarna där var 91:or!!! Jag börjar bli gammal och gaggig. Men det var trevligt att träffa Sofia, Anna och Malin. Tjejer man inte kan tycka illa om utan bara älska :D
Sen slagt. Som sagt kaos. Hur fan kan dom släppa 5000 biljetter? Med dessutom 18 års gräns? Helt skadat och efterblivet. Så jävla galet det var. Man stod inte i kö, man flöt i en ström av fulla fjortisar som klängde och hade sig. Lyckades hamna bredvid två halvhöga killar som ändå höll den positiva andan vid liv: "Det är ju ändå ganska varmt och mysigt"... Right!
Sofia och jag tappa bort Anna och Malin i kön. Väl inne lyckades Sofia och jag hamna längst fram, vilket ändå gjorde det ganska värt det! :D Men palla typ sju låtar sen drog vi bak och dansa lite sen ringde vi min snälla broder Johan som hämta upp oss. YAY! Donken -> Hem :)


Och igår... Är nästan för bakfull för att orka skriva detta. Men, men.
Först mysig födelsedagsbrunch hos Rebecka. :)
Sen hem, vila lite och 20-talificera sig! VAr riktigt kul. Älskar att sminka mig lita galet sådär och klä ut mig. Får lägga upp bilder sen. Spexsittningen var galet bra och det var mycket folk på WML. Dansa som crazyppl, ME LIKEY, LIKEY!! :D Sverker hamna dock i fyllecell :/ Sen blev det efterfest...efterhäng hos Toni. Och Olle snarka för högt vilket ledde till att jag drog hem vid vad jag trodde var åtta på morgonen men vilket egentligen var sju. Vintertid mög... Så fick blev taxi istället för buss. Ekonomiskt och bra :(((

Idag bakfull som ett as. Minns knappt när jag mådde såhär dåligt senast efter en utekväll.
Men man mår väl som man förtjänar antar jag.

Inga kommentarer: