söndag 25 maj 2008

Va fan hände egentligen?

I går kändes rätt så sur-real så att säga.. Först sitter man asseg och trött efter skrivit 7 sidor samhällsarbete (som jag måste hårdskriva vidare på nu) på en fredag kväll, lyssnat upprepade gånger på "Lonely day" med SOD. Men jaha inte mer om min tragiska fredakväll... Iallafall drog sunkig som fan till Lomma käka massa pastasallad och glass, vi gick till havet, lol typ 30m? Älskar mina darlings <3 Caroline, you're so fine, Sofia will you be mine? HAHA. Fan vad jag bakisflummar. Iallafall när jag var tillbaka hemma tänkte jag att det skulle vara rätt ok med en kväll framför datorn, tbh. Men näh blev övertygad att dra till Stoltz fest. Något jag inte ångrar men mår rätt dåligt över nu >_< fy tusan. Festen var riktigt bra och min fyllenivå var perfekt... det mesta från slutet är dock i en dimma :P Så jädra skönt folk och musiken var nice, jag och becka ägde dansgolvet!
Drog hem runt 3-4? Det sjukaste är när jag cykla hem så stanna jag vid Max och köpte ett orginalmål vilket jag sedan åt och cyklade samtidigt. Detta resulterade i att jag kroka med en buske, tappa dock inte burgaren! Dock när jag vakna i morse kändes det som om jag ahde drömt allt det där med Max och trodde inte att det var verkligt förren jag hitta min mugg med Cola i kylen.. Hehe, nej nu ska jag bakisrunka och skriva ett arbete...

BOSTON TEA PARTY!

Inga kommentarer: