måndag 19 maj 2008

Happ

Pallar inte berätta om Prag.. För segt, bilder finns ju några på fejsboken. Prag var en väldigt vacker stad, vi hade kul, vi blev fulla, pizza är asnice och ja, vi drack för mycket absinth. Tror jag har sammanfattat det ganska hyfsat där :p

Sitter nu i skolan och väntar på att gec ska öppna... HAHHA. Sen ska jag redovisa klockan 12.00 med, lite nervös, har inte alls tränat på det. Bara gjort en halvkass powerpoint.
Födelsedag igår, vilken dag som helst. Ska dock fira det i dag eller i morgon istället, vet inte riktigt ännu :p
Var dock sjukt nöjd igår red en av ridskolanshästar på tygel - OH yeah!

Fick tillbaka mitt bioteknikprov VG+ alltså rövhelvete! Jag hade högsta pott på de skrivfrågorna men jävla fakta frågorna om ezymet och antikropparna, det jag inte hade hunnit plugga sänkte mig så jag inte fick tillräckligt med poäng. BLLLÖÖÖÖ!

Börjat spela wow igen efter 8 månader.. kan vara ett av mina dummare drag :p

Inga kommentarer: