tisdag 27 maj 2008

Sjukt på!

Idag har jag varit ovanligt produktiv, nästan :P Skrev klart samhällsarbetet och lämna in den på lektionen, lektionen bestod främst av mig och nadine som satt och sancka med läraren. Hyfsat soft tbh. Sen idag har jag varit och provat klänningen, så har dom tagit mått på hur dom ska sy in den, dum som jag var hade jag inte tagit med mig den rätta BH:n så jag får komma tillbaka på fredag där dom då ska ha sytt till det mesta och fixa det. Sen var det något krångel med underkjolen som var dubbelbokad så får dra och fixa det också..


Ida kom med den skönaste idén över facebook idag att vi ska ha en utklädningsdag i skolan, jag bangar inte! Låter som det skulle kunna bli en hit! :D
Kanske jobbar på torsdagen? På fredag är miljömojset och imorgon är det psykologiprov som jag måste plugga på nu........IIIIIIIIIIIIIK!

U pwn!

Inga kommentarer: