måndag 26 maj 2008

Åsa lyckas!

Ohlaallalala, yes yes :D Redovisningen gick kanon idag! Och ja, jag fick MVG på projektarbetet, gissa om jag är glad eller vad? :DD Äntligen lite Cred. Förtjännar det knappast vet inte riktigt hur det gick till. Är för jävla lat. Appropå lat... samhällsarbete inte klart, dock nästan. Vad är jag upp i nu? 12 sidor ren fakta och trams, sen innehållsförteckning, försida och 3 sidor källor... Plus en bilaga! Vem är mäster ordbajsaren nr1?! Hu hu hu..
Jaja fortsätter kolla igenom filip och fredrik material på kanal5.se hemsida. Fy fan va dom är balla, önska att jag hade dom som bästa polare.. fast det har jag ju nästan, omger ju mig själv med sköna och humoristiska typer. Tänk på det gott folk!

lolz mitt förra inlägg skrev kroka istället för krocka, låter det vara kvar för att visa hur epic fail min stavning är!

Inga kommentarer: