lördag 1 maj 2010

Valborg

Jobbade hela dagen, skulle supa ikapp. Det blev intressant (plus att jag hade ridit, cyklat över halva stan och inte ätit sedan lunch). Blev lullig på två glas vin, stack till Jenny, fick käk, vi satt ett gäng drack lite och förfesta.
Sedan baleftersläppet som var nice, dansa baldans och försökte lära Jens lite buggmoves, inte det lättaste! Haha, fast jag är sämst på par dans så!

Sexan var galen. Spillde jägermeister i min pyttipanna och hade helt plötsligt jättemycket öl. Förstod inte O_o

Dansa arslet av mig, så jäkla kul. Dock kände jag mig konstig, så jag gick till toaletten. Insåg att den smartaste lösningen på problemet för att slippa gå hem var att spy. Så spydde. Ibland blir man så stolt över sig själv... Haha, vilka glansdagar! Men men, gick ut och dansa, snodde tuggummi av någon och höll mig till vatten. Kom väl hem runt 6-7 på morgonen, Peter var snäll och eskortera mig hem, nej inte på det sättet.

2 kommentarer:

Vanadesse. sa...

haha jägermeister i pytten lät inte som någon större gourmetmåltid ;D

Vanadesse sa...

haha fy fan det ska jag hålla mig ifrån ;)