söndag 21 mars 2010

Saker jag ska unna mig när jag får lön...



Clinique 3-step, hur nice som helst för huden, fick ett gratisprov och var riktigt nöjd.
Dock är det dyrt, men va fan jag tjänar ju bra med cash så lite ska man få unna sig ju! Hoppas jag kommer få bättre hy av det för min hy är inte direkt bäst just nu...

Och lite diverse prylar från Make up store, som är typ den enda butiken som har foundations som är tillräckligt ljusa för mig :/


Sen kanske mor och jag ska dra upp till Ullared med, me likes :D

1 kommentar:

emma sa...

Hej! Jag använder photoshop för att göra headern. 400x800pixlar i storlek. Sedan sparar jag den som jpeg och sedan laddar jag upp den som en bild i min blogg. Därefter klickar jag på bilden och kopierar http adressen. Därefter klistar jag in den adressen på det stället i designen där koden för header ska va... Hehe. Jag fick hjälp första gången med att göra en mall till bloggen så numera klistrar jag bara in adresser på rätt ställe. Har ingen aning om hur man gör från början igentligen. Jag har ju blogg.se och inte blogger.com