söndag 14 mars 2010

FFS, weekend

Jag har gjort ett löfte till mig själv. Eller gett ett löfte till mig själv. Jag ska inte censurera mig själv så mycket på bloggen som jag gör just nu. Varför? Ja det vet varken du eller jag...
Nej men jag inser att bloggen använder jag för att få utlopp, sen att det råkar vara några polare som läser den är väl inget jag ska behöva tänka på. Så från och med nu, en lite ärligare, nördigare, drygare Åsa. Fin, fint.


SÅ helgen.
I fredags var jag och Caroline på Spisen där det var rockklubb. Tydligen dj:ade någon polares pojkvän till Caroline där. Måste bara säga Carro att jag diggade dina polare starkt, även om vi inte direkt snacka så mycket. Tydligen var någon från "Crashdiet" där och festade. Har aldrig hört dom, men får väl ändra på det. Det viktigaste av allt var att han var ögongodis.
Träffade i yran Johanna med och såg min ridlärare vara nitad, sånt är roligt. Hon var helt galen och typ klättrade på väggarna, tror inte hon kände igen mig.
Vilket inte är så konstigt då jag var jävligt het... Vilket jag inte är osminkad, efter jobbet, iförd ridhjälm, skumpandes på en häst.
Lyckades även vara Lady of the table, när jag slog mig ner vid ett bord med några 90:or, tänk vilket ryck man får på fyllan. Allt för ens eget självuppfyllande.
Kvällen tog slut och då jag inte orkade att hooka skägget (?) så blev det ett booty-call. Vilket aldrig är fel, men dock så dumt. Får sluta med det.

SÅ lördagen!
Hade inflyttningskorvfest, jag hade riktigt trevligt, synd dock att många tjejer bangade, men sånt är livet. Jag gillar ändå män mer än kvinnor. Sorry. Fast jag älskar vissa kvinnor mer än alla män i världen, if that makes any sense..
Vi drog ut med sminkade herrar, för att kompensera lack of women. Girls ni gick miste om mycket kött.
Drog till jackhammer, det var inte bra, det var bajs. Mycket besviken, 60spänn i sjön. Sen drog vi Wmls och skaka rumpan av oss. Kul. Jag drack för mycket dock, förstår inte varför jag skulle svepa Jens öl i garderoben precis innan stället stängde. Måste lära mig att dricka mindre, from nu (imorgon).

peace, love.

Inga kommentarer: